Ja! By Brielshuysje is een webshop en heeft daarnaast een showroom die (bijna) elke zaterdag en daarnaast op afspraak is geopend. De exacte dagen die wij open zijn kondigen we aan op Instagram of kun je hier bekijken. Wil je graag langskomen op een andere dag dan zaterdag? Stuur even een mailtje of DM. Om er zeker van te zijn dat het product waar je naar op zoek bent in de showroom staat, kun je ons altijd een berichtje sturen. Het adres van de winkel is Emmastraat 57, 3181GC in Rozenburg.
Je kunt bij ons uit verschillende betaalmethoden kiezen. We bieden een veilige betaling aan via Mollie met iDeal, Apple Pay en Creditcard. Kom je uit België? Het is ook mogelijk om te betalen met Bancontact. Voor ieder wat wils!
Producten zijn in principe altijd op voorraad, tenzij anders aangegeven bij het artikel. Via een Track & Trace-code houden we je altijd op de hoogte van jouw bestelling. Zo weet jij exact wanneer je vol verwachting de deur kunt openen voor de bezorger. Indien een item op voorraad is, wordt het binnen drie werkdagen verzonden.
Zodra je bestelling met woonaccessoires verzonden is ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. PostNL streeft ernaar om alle pakketten zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra wij je bestelling hebben verzonden ligt dit proces niet meer in onze handen. Het kan zijn dat je bestelling (rond de feestdagen of piekmomenten) vertraging oploopt. Neem gerust contact op met de bezorgservice, zodat zij jou verder kunnen helpen.
Heb je een groter meubel of karpet bij ons besteld? Wij nemen via de mail contact met je op en houden je op de hoogte over de levering!
Hè, dat is balen! In dat geval kan je je mail achterlaten bij het product. Je krijgt dan automatisch een bericht als het product weer op voorraad is. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is, stuur ons dan voor de zekerheid een mailtje. Van alle items komt iedere keer een beperkte oplage beschikbaar. Get it or regret it!
Bestellingen met woonaccessoires boven de €149 worden gratis verzonden.
We verzenden je bestelling in de meeste gevallen met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een Track & Trace code.
Heb je een groter meubel of een karpet besteld? In de regio Voorne-Putten leveren we persoonlijk jouw bestelling voor 20 euro. In de regio Rotterdam bezorgen geldt een toeslag van 45 euro. Voor alle leveringen buiten deze gebieden kan je contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Absoluut! Bij bestellingen boven de €149 berekenen we geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de €149 betaal je €9,00 voor verzending met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een Track & Trace-code.
Zeker! Kies voor deze optie tijdens het afronden van het bestelproces. Let op: kies niet voor afhalen bij PostNL. Klik onderaan je winkelmandje op “Afhalen op afspraak in Rozenburg”. Je zult altijd een berichtje van ons ontvangen als je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Ons afhaaladres is Emmastraat 57, 3181 GC Rozenburg (showroom).
Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk dit zelf te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.
Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren. Dit kan via pakketpost of op zaterdag in de winkel. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.
Wil je het product retourneren omdat het niet naar wens is? Dat mag natuurlijk! De retourkosten zijn wel voor jouzelf. Je leest hier meer over op de pagina retourneren.
Op dit moment is het alleen in de winkel mogelijk om een artikel te ruilen. Heb je online een item gekocht dat je om wilt wisselen? Retourneer dan het verkeerde product en plaats een nieuwe bestelling.
Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar het is natuurlijk van belang dat jouw bestelling naar wens is. Het kan gebeuren dat je een klacht hebt, dat horen we graag per mail: info@bybrielshuysje.nl. Je kunt ook het contactformulier gebruiken. Vermeld altijd je bestelnummer, zodat we zo snel en gericht mogelijk een passende oplossing met jou kunnen bedenken.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bybrielshuysje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Foto’s uit de webshop mag je nooit zonder vermelding gebruiken. Voor de sfeerbeelden is een professionele fotograaf ingehuurd, dus er is sprake van auteursrecht. De productfoto’s fotograferen wij zelf voor onze gebruiksdoeleinden. Het is niet de bedoeling dat de foto’s door andere webshops of winkels overgenomen worden (zie algemene voorwaarden). Eventuele productfoto’s die verstrekt zijn door de fabrikant, zijn geen eigendom van By Brielshuysje.
Staat je vraag er niet tussen?
Geen zorgen, weet ons te vinden via de mail, het contactformulier of stuur een berichtje op Instagram. We proberen binnen 24 uur bij je terug te komen. Let’s get in touch!